loading...
تابناک
سامان بازدید : 32 شنبه 29 بهمن 1401 نظرات (0)

خرید و قیمت لپ تاپ ایسوس

laptopنمایشگر مخصوصی دارد که برای شرایط گیمینگ مناسب خرید لپ تاپ استوک است. از پردازنده و گرافیکی پرتوان برای نمایش انواع بازی های کامپیوتری برخوردار است حمل و نقل و جابجایی این نوع لپ تاپ به دلیل وزن کم، ساده و آسان میباشد. خرید لپ تاپ استوک گیمینگ میتواند انتخاب مناسب برای افرادی باشد که سیستم را بیشتر به خاطر انجام بازیهای کامپیوتری تهیه میکنند. قطعا قیمت لپ تاپ استوک برای این گونه کاربران به صرفه تر تمام میشود. لپ تاپ دانشجویی یا لپ تاپ استوک دانشجویی به لپ تاپ هایی اطلاق میشود که دانشجویان به دلیل شرایط تحصیلی از آنها استفاده میکنند. به دلیل تنوع رشته های دانشجویی و شرایط متفاوت رشته های مختلف ارائه تعریفی مشخص از نوع نرم افزار و سخت افزار های که در شرایط دانشجویی مورد استفاده قرار میگیرند کار سختی میباشد. پس بطور کلی لپ تاپ هایی که مورد استفاده دانشجویان قرار میگیرند باید دارای مشخصه های خاصی باشد که در استفاده طولانی مدت پاسخگوی نیاز آنها باشد و هم کار با آن خسته کننده و طاقت فرسا نباشد.

قیمت سری n لپ تاپ ایسوس مانند تمامی مدلهای دیگر با در نظر گرفتن ویژگیهای داخلی و قابلیتها مشخص میشود. اما به هر حال در مقایسه با مدلهای گیمینگ، قیمت سری n مناسبتر است. خرید کامپیوتر و لپ تاپ ایسوس میتواند به تمام کسانی که به دنبال خرید لپ تاپ کاربردی، مطمئن و با قیمت مناسب هستند، توصیه شود. در صورتی که به دنبال انجام کارهای گرافیکی یا بازی هستید، حتماً لپ تاپ core i7 ایسوس را خریداری کنید. سرعت پردازش در این لپ تاپها به شما کمک میکند تا کارهای خود را بدون مشکل و نقص انجام دهید. خرید لپ تاپ asus k571، لپ تاپ asus vivobook s15 و لپ تاپ asus rog zephyrus g14 میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. هر سه این لپ تاپها رم ۱۶ گیگ، پردازنده گرافیکی NVIDIA و حافظه داخلی ۱ ترابایت دارند. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X509FL-EJ256T و لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل VivoBook S431FL-AM007T از مدل های مشابه و موجود نوت بوک ایسوس هستند.

چیزهایی که دوست ندارید در مورد لپ تاپ و چیزهایی که دوست خواهید داشت

در زیر به مهمترین معیارهای مهم در خرید انواع لپ تاپ اشاره میکنیم. در پایین تک به تک این موارد را برای شما عزیزان شرح دادیم. شاید بتوان گفت مهمترین نکته و معیار هنگام خرید هر لپ تاپی باید توجه به اندازه و سایز آن باشد. این مورد وابستگی مستقیمی با انتظارات و توقعات شما از لپ تاپ دارد. مثلاً اگر همیشه در حال حمل کردن آن هستید، بهتر است یک لپ تاپ با ابعاد کوچکتر انتخاب کنید. اما اگر لپ تاپ شما بیشتر مواقع روی میز قرار خواهد گرفت، میتوانید به خرید لپ تاپ های بزرگتر نیز فکر کنید. دسته لپ تاپ مهندسی به شما الترابوک ها و لپ تاپ های کم وزن و جمع و جور را معرفی کردیم که میتوانید به آن دسته بندی سر بزنید و آنها را ببینید. همچنین اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ دارید و میخواهید یک لپ تاپ با نمایشگر 17.3 اینچی یا بزرگتر از 15.6 اینچ به دست بیاورید، به دسته بندی لپ تاپ گیمینگ سر بزنید.

داستان واقعی پشت لپ تاپ

به دلیل شرایط اقتصادی قشر دانشجو، بهترین گزینه تهیه لپ تاپ برای این گروه خرید لپ تاپ استوک است چون قیمت لپ تاپ استوک برای انجام کارهای دانشجویی به صرفه و مناسب میباشد. لپ تاپ استوک دانش آموزی یا لپ تاپ دانش آموزی چیست؟ امروزه با توجه به پیشرفتهایی که در زمینه تکنولوژی آموزشی اتفاق افتاده است. دانش آموزان و والدین آنها تمایل دارند تا برای درس خواندن، تحقیق کردن و بالا بردن کیفیت آموزشی از فضای مجازی استفاده نمایند. اولین و مهمترین وسیله برای انجام این کار لپ تاپ و سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری است که بدون داشتن آنها کار سخت و حتی غیر ممکن میشود. به دلیل شرایط دانش آموزان می بایستی این نوع لپ تاپ شرایط جابجایی و حمل نسبتا آسانی برخوردار باشند. یعنی لپ تاپهای این گروه از کاربران باید تا حدودی سبک با اندازه استاندارد باشند و در عین حال بدنه آن از استحکام لازم برخوردار بوده و حتی المقدور در برابر ضربه مقاوم باشد.

laptopلپ تاپ استوک اچ پی تحت لیسانس کشور آمریکا میباشد. این برند به دلیل تنوع بالای محصولات بسیار محبوب است. یکی از مزیتهای اصلی این برند، امکان تامین قطعات آن است. یعنی اگر لپ تاپ HP دچار هر مشکلی شود، به آسانی سخت افزار آن قابل تهیه است. برند مایکروسافت یکی از برندهای لاکچری و بسیار محبوب است. لپ تاپهای تولید شده توسط شرکت مایکروسافت دارای طراحی بسیار زیبایی هستند. همچنین مزیت بسیار عالی این لپ تاپها وجود باتریهایی با ظرفیت بالاست. در اصطلاح به لپ تاپهای استوک مایکروسافت، سرفیس استوک میگویند. یکی از ایرادهایی که به سرفیس استوک وارد است، هزینه بالای تعمیرات آن است. 1. قطعات اصلی لپتاپهای مایکروسافت به سختی پیدا میشوند. 2. نمیتوان از قطعات برندهای دیگر استفاده کرد. برند Dell یکی از برندهای آمریکایی مشهور در حوزه تولید و طراحی لپ تاپ است. لپ تاپ استوک دل دارای مدلهای متنوعی است. ویژگی بارز لپ تاپهای این برند بدنه محکم و مقاوم آنهاست. چرا لپ تاپ استوک Asus در بازار کم است؟

اما نمی توانیم یک قیمت دقیق برای لپ تاپ ها تصور کرد.

laptopبا شما می توانید با پرداخت هزینه ای کمتر نسبت به قیمت اصلی لپ تاپ، کیفیتی دقیقا مانند یک لپ تاپ نو را دریافت کنید. به همین جهت است که اکثر افراد به خرید لپ تاپ استوک ایسوس روی می آورند. در زمان خرید محصولات الکترونیکی قیمت از همه نظر اهمیت دارد. اما نمی توانیم یک قیمت دقیق برای لپ تاپ ها تصور کرد. چرا که بازار این محصولات به دلیل نوسانات قیمت دلار و ارزهای خارجی مدام درحال تغییر است. عوامل زیادی وجود دارند که می تواند بر روی قیمت نهایی این لپ تاپ ها تاثیر بگذارند. از جمله این عوامل می توان به مدل و مشخصات لپ تاپ اشاره کرد. مشخصاتی همچون رم ، نوع گرافیک ، نوع هارد ، صفحه نمایش ، قدرت باتری و… عواملی هستند که قیمت لپ تاپ استوک ایسوس را تحت تاثیر لپتاپ استوک قرار می دهند. چنان چه قصد خرید لپ تاپ استوک ایسوس را دارید، می توانید برای اطلاع از قیمت آن به بازرگانی شمال استوک ایران مراجعه کنید.

  • ظرفیت حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • قدرت گرافیکی محدود
  • ظرفیت حافظه داخلی: 1 ترابایت
  • صفحه نمایش لمسی عالی و دوست داشتنی
  • محصول تازه و بدون کارکرد است
  • مدل CPU یا پردازنده مرکزی: Intel Core i5-1135G7 - Intel Core i7-1165G7
  • کارت گرافیک قدرتمند (GPU)
  • حجم گرافیک اختصاصی: 16 گیگابایت

شما میتوانید برخی از بزرگترین مدلهای لپ تاپ لنوو را در این سری پیدا کنید. این سری شامل لپ تاپهای سطح بالای ThinkPad X و ThinkPad X1 است و خانواده اصلی لپ تاپهای لنوو را در خود جای داده است. این لپ تاپها میتوانند به عنوان لپ تاپهای کاری و دانشگاهی نیز مورد استفاده قرار گیرند. سبکترین لپ تاپهای تینکپد نیز قابلیت رقابت بالایی در بازار دارند و میتوانید به فکر خرید لپ تاپ لنوو با قیمت مناسب باشید. لپ تاپهای سری IdeaPad عمدتا به مصرف کنندگان اختصاص پیدا کرده است. اگرچه، کاربران تجاری هم ممکن است که از مشخصات فنی این لپ تاپها خوششان بیاید. برخی از بهترین برنامهها در این لپ تاپها جای گرفته است و میتوانیم به برنامههای فروشگاهی هم در آن اشاره کنیم. مدلهای دیگری از لپ تاپ لنوو هم وجود دارند که به صورت رسمی توسط مایکروسافت پشتیبانی شده و نسخههای Microsoft Signature نامگذاری شدهاند. توجه داشته باشید که طرج شماره گذاری صفحه نمایش که در لپ تاپهای تینکپد داشتیم، در IdeaPad تکرار نشدهاند.

لپ تاپ: چه اشتباهی!

این لپ تاپها قدرت گرافیکی بیشتری نسبت به بقیه سریها دارند و میتوانند تجربه بازی مناسبی را با قیمتی مناسبتر در اختیار شما گذارند. قیمت لپ تاپ اچ پی گیمینگ یقینا باید از سریهای دیگر بیشتر باشد، اما اینطور نیست و با قیمت معقولتری میتوانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. این لپ تاپها را میتوانید در سبک کروم بوکها را تصور کنید؛ با این تفاوت که، میتوانید با سیستم عامل ویندوز هم کار کنید. این لپ تاپها طراحی رنگارنگی دارند و بسیار ارزانتر از دیگر سری لپ تاپهای اچ پی در اختیار شما قرار میگیرند. این لپ تاپها معمولا قیمتی بین ۲۰۰ الی ۵۰۰ دلار دارند و با ارائه سیستم عامل کروم گوگل، عملکردهای خاصی را در اختیار شما قرار میدهند. این لپ تاپها بسیار خوش ساخت بوده و میتوانید برای کارهای دانشگاهی خود نیز از آنها استفاده کنید. تولید سخت افزارهای برند اچ پی شهرتی جهانی دارد. از جمله محصولات مصرفی شناخته شده توسط این برند، چاپگرها، پرینترها، و لپ تاپ ها هستند که از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند و در این قضیه هیچ شکی وجود ندارد. لپ تاپ HP، مدل های مختلفی دارد که کیفیت آن ها توانسته در رقابت با سایر برندها، رتبه قابل قبولی کسب کند. بسیاری از کاربران، قیمت لپ تاپ اچ پی را بخاطر کیفیت ساخت آن منصفانه می دانند و خرید آن را به دیگران توصیه می کنند.

  • اندازه صفحه نمایش: 6اینچی
  • لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشورهستند ؟
  • Core i7
  • گرافیک قوی
  • لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515
  • مدل CPU یا پردازنده مرکزی: 11th-generation Intel Core i3 - i7

laptopGrade B: لپ تاپهایی که دارای خط و خش جزئی میباشند ولی هنوز هم در حد نو میباشند. Grade C: لپ تاپهایی که ظاهر آن مشکلات مختلفی مثل خط و خش زیاد و یا پیکسل سوخته دارد. مطمئناً با بررسی فروشگاههای مختلف عرضه کننده قطعات استوک، به قیمتهای متفاوتی برخواهید خورد که توصیه میکنیم ارزانترین قیمت را صرفاً برای خرید اولویت قرار ندهید و به کیفیت خدمات فروشگاه لپ تاپ استوک توجه بیشتری کنید. آیا لپ تاپهای استوک گارانتی هم دارند؟ خیر، یکی از دلایلی که توصیه ما میکنیم از فروشگاههای معتبر مانند: آ.اس.پ لپ تاپ دست دوم بخرید، نداشتن گارانتی لپ تاپهای دست دوم است. البته بعضی از فروشگاههای عرضه کننده لپ تاپهای دست دوم در قبال پرداخت هزینهای به شما گارانتی معتبر مدت دار ارائه میکند که یکی از مشکلات مهم خرید لپ تاپ استوک ارزان را حل میکند. کدام برند برای خرید لپ تاپ استوک مناسب است؟

آیا می‌توانید لپ تاپ تست Go؟

laptopاین کمپانی آمریکایی در سال 1975 تاسیس شد. مایکروسافت عظیم ترین شرکت نرمافزاری در دنیا است. برای خرید لپ تاپ مناسب باید کاربرد آن را برای خود بدانید و همچنین بودجه ای که برای خرید لپ تاپ در نظر گرفته اید. توجه کنید لپتاپهای گیمینگ به جز قابلحمل بودن، دارای صفحه نمایش های مناسب گیمینگ با نرخ به روز رسانی و زمان پاسخگویی حداقلی هستند. لپ تاپ دانشجویی باید در کنار قیمت ارزان و مناسب یک نمایشگر با کیفیت، سخت افزار مناسب برای انجام امور روزمره و وزن سبکی داشته باشد . وزن سبک لپ تاپ برای دانشجویان به دلیل قابلیت حمل نقل بهتر از مهمترین ویژگی ها محسوب میشود. قیمت لپ تاپ دانشجویی رابطه مستقیم با رشته تحصیلی دانشگاهی شما و شغل آینده شما دارد. به سخت افزارهای قدرتمندتری برای انجام پروژه های دانشجویی خود احتیاج دارند. برای کسانی که معمار ساختمان یا طراحی های عمرانی دارند و یا گرافیست هستند و یا تدوینگر ویدئو هستند پیشنهاد ما یک لپ تاپ با گرافیک قدرتمند حداقل 6 گیگابایت است. پردازنده حرفهای با تعداد هسته های زیاد و فرکانس مبنای قدرتمند و کارت گرافیکی قدرتمند با حافظه بالا و رم اجرایی حداقل 16 گیگابایت از واجبات خرید لپ تاپ گرافیکی مناسب برای شما است. در خرید لپ تاپ مهندسی باید دقت کنید قدرت پردازش پردازنده لپ تاپ مهندسی باید با نرم افزارهای مورد استفاده شما همخوانی داشته باشد. شما برای خرید لپ تاپ اداری نیاز به پرداخت هزینه زیادی ندارید. زیرا نیاز به کار با نرم افزارهای مهندسی یا بازی های سنگین ندارید. برای خرید لپ تاپ با هر کاربری و همچنین مشاوره و راهنمایی برای انتخاب مناسب با پشتیبانی فنی تیم تکنوکده در ارتباط باشید.

روشها گسترش Phrase درباره لپ تاپ شما

البته اینکه این لپ تاپ ها کم کار کرده اند به این معنا نیست که کاملا سالم هستند. فرضا اگر شما قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را داشته باشید، باید از لپ تاپ های گیمینگ استوک کمی دوری کنید، زیر عده ای آنها را برای مصارفی همانند رندرینگ های طولانی یا حتی استخراج ارز دیجیتال استفاده میکنند. در ادامه برخی از مهمترین مزایای لپ تاپ های استوک را با هم بررسی میکنیم. قیمت مناسب: در شرایط اقتصادی امروز که تورم بالا در جامعه ایران وجود دارد، افراد زیادی تمایل به خرید لپ تاپ های ارزان قیمت و با کیفیت دارند. این مورد یکی از اصلیترین دلایلی است که افراد به خرید لپ تاپ های استوک کشیده میشوند. کیفیت خوب: همان طور که گفتیم، لپ تاپ های استوک از نظر قطعات بهکار رفته در آنها تفاوتی با لپ تاپ های نو ندارند. با خرید لپ تاپ استوک میتوانید لپ تاپی با کیفیت لپ تاپ های نو و با قیمتی کمتر از قیمت آنها تهیه کنید.

چگونه لپ تاپ را بهتر از هر کس دیگری آموزش دهیم

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لپ تاپ لنوو یوگا.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا همراه با راهنمای خرید از محصولات آرایشی، لپ تاپ ، دکوراسیون، تلویزیون و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 1,600
  • بازدید سال : 6,700
  • بازدید کلی : 11,676