loading...
تابناک
سامان بازدید : 52 یکشنبه 02 بهمن 1401 نظرات (0)

شیائومی از یک دانگل هوشمند، یک مانیتور گیمینگ و دو اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد

xiaomi scooterاین مدل همانند مدل پرو برای عملکرد بهتر سیستم توقف از ترمز دیسکی چرخ عقب استفاده میکند. اسکوتر Mi Pro 2 نیز نسبت به مدل قبلی خود تغییر چندانی نداشته است. در این مدل برخی از مشکلات، مانند پایداری، سیستم خنکسازی، مدیریت باتری و سیمکشی حل شدهاند. قدرت چراغهای هدلایت هردو اسکوتر 1S و Pro 2 دو برابر شده و به 2 وات افزایش یافته است. وزن مدل Pro 2 معادل 14.2 کیلوگرم بوده و ظرفیت باتری آن نسبت به مدلهای معمولی بیشتر است. باتری این دستگاه میتواند مسافت 45 کیلومتری را پوشش دهد. قدرت خروجی موتور برقی اسکوتر نیز 300 وات است که در حداکثر حالت به 600 وات میرسد. با توجه به الزامات قانونی در برخی از مناطق جهان، سرعت این اسکوتر به 25 کیلومتربرساعت محدود شده است. با این حال، موتور قدرتمند Pro 2 این امکان را در اختیار کاربر قرار میدهد که از سربالاییهای 20 درصد نیز عبور کند. قدرت شیبزنی مدل 1S برای شیبهای 14 درصدی است.

اسکوتر شیائمی

xiaomi scooterطبق گفتهی تولیدکننده، استفاده از این وسیله بسیار ساده است و میتوان تنها در سه دقیقه آن را یاد گرفت. اولین کاری که باید برای استفاده از این اسکوتر یاد گرفت، ایستادن روی آن است. به دلیل وجود سیستم حفظ تعادلی که این وسیله دارد، این مرحله بهسادگی طی خواهد شد. قدم بعدی، یادگیری حرکت است که برای این منظور باید کمی به جلو یا عقب متمایل شوید تا اسکوتر به همان سمت حرکت کند. هر چقدر بیشتر متمایل شوید، سرعت بیشتری پیدا خواهید کرد و نهایت سرعتی که میتوان به آن رسید، 18 کیلومتر در ساعت است. برای گردش به سمت چپ و راست هم باید با استفاده از زانوهای خود، دستهی موجود را به سمت موردنظر فشار دهید. این اسکوتر در تنظیمات خود یک حالت برای تازهکارها دارد که پس از یادگیری میتوان آن را غیرفعال کرد. لامپهای LED برای داشتن دید بهتر در شب و زیبایی بیشتر این اسکوتر استفاده شده است. این LEDها در رنگهای مختلفی بوده و زمان ترمزگرفتن و گردش به چپ و راست، روشن خواهند شد تا زمان استفاده از این وسیله، امنیت بیشتری داشته باشید.

  1. مدت زمان لازم برای شارژ کامل 4 ساعت
  2. دارای یک ریموت
  3. ابعاد برابر با 22.1 × 23 × 83.3 سانتیمتر
  4. ابعاد بستهبندی
  5. نوع تایر : فشرده
  6. قابل تعمیر

این اسکوتر برقی یک موتور 700 وات با حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت دارد و به سیستم ترمز دیسکی eABS و لنت دوگانه عقب مجهز است. برای تغییر حالت سرعت میتوانید دو بار روی دکمه پاور ضربه بزنید و به راحتی سرعت را با توجه به محیطی که در آن قرار دارید و میزان نیازتان، تغییر دهید. اسکوتر 4 پرو سه حالت مختلف برای سواری دارد. سرعت شما در حالت اول شبیه به حالت پیادهروی است حداکثر تا 6 کیلومتر در ساعت افزایش مییابد و حداکثر سرعت شما در حالتهای D و S حداکثر تا 20 کیلومتر و 25 کیلومتر در ساعت خواهد بود. رابط کاربریای که بر روی اسکوتر 4 پرو نصب شده است، اطلاعات مفیدی را در حین رانندگی بدون اینکه حواس کاربران را پرت کند، ارائه میدهد. باتری 12400 میلی آمپر ساعتی (446 وات ساعت) آن به شما این امکان را میدهد که مسیری به مسافت 45 کیلومتر را بعد از هر بار شارژ کامل طی کنید.

۸ تا ۹ ساعت برای شارژ کامل دستگاه، از شما وقت میخواهد.

چراکه تنها با یکبار شارژ کامل باتری، شما را تا مسافت ۴۵ کیلومتر همراهی میکند. باتری به کار گرفته شده در اسکوتر برقی از ظرفیت ۱۲۴۰۰ میلیآمپری بهره میبرد. این باتری ۳ کیلوگرم وزن دارد و به شکل کاملا ایمن در بدنه اسکوتر جا خوش کرده است. فناوری بازیابی انرژی میتواند انرژی حرکت اسکوتر و یا ترمز گرفتن را در باتری ذخیره کند تا راندمان باتری به بالاترین حد خود برسد. ۸ تا ۹ ساعت برای شارژ کامل دستگاه، از شما وقت میخواهد. توجه داشته باشید فعالیت این باتری در بازه دمایی ۲۰- تا ۵۰ درجه صورت میگیرد. ۸ مورد اطلاعاتی اعم از میزان دقیق سرعت، شارژ باقیمانده، حالت قفل و … بر روی این نمایشگر قابل مشاهده است. همچنین از طریق این صفحه میتوانید از بین سه حالت استاندارد، اکو و ورزشی یکی را انتخاب و سرعت خود را تنظیم کنید. اگر مسافتی را روی شیبهای تند سپری کنید و موتور اسکوتر به خنک شدن نیاز داشته باشد؛ علامت هشدار را بر روی نمایشگر مشاهده میکنید.

این اسکوتر به صفحه نمایش بسیار باکیفیت، نرمافزار کارآمد و باتریهای پیشرفتهای مجهز است که با هر بار ترمزگرفتن شارژ میشوند. اگر به دنبال وسیله نقلیهای هستید که نهتنها شما را بهراحتی جابهجا کرده و به مقصد برساند، بلکه زیبا و شیک هم باشد، اسکوتر اوناگی، مدل وانای ۴۵۰ (UNAGI MODEL ONE E۴۵۰) وسیله دلخواهتان خواهد بود. این اسکوتر از مواد بسیار سبک و قوی بهکار رفته در فضاپیماهای شرکت اسپیسایکس ساخته شده و به همین دلیل سبک و قابل حمل است. ین اسکوتر قدرت خود را از دو موتور میگیرد. به این ترتیب روی هر سطح صاف یا دارای پستی و بلندی مانند تپهها، بیدردسر حرکت میکند. وزن آن هم ۱۱ کیلوگرم است و در چهار رنگ مختلف تولید شده است. مسلما در این فهرست از این اسکوتر زیبا نمیتوانیم چشمپوشی کنیم. توربو ایکس ۷ (TURBOANT X۷) از شیائومی ام ۳۶۵ الهام گرفته است. اما طراحیهای هوشمندانه دیگری هم دارد.

اسکوتر شیائمی داده ما می‌توانیم همه یادگیری از

سیستم توقف مدل Pro 2 نیز نسبت به مدل معمولی بهتر عمل میکند. اسکوتر برقی شیائومی از یک ترمز دیسکی در چرخ جلو استفاده میکند و این در حالیست که مدل 1S برای توقف فقط از یک ترمز دیسکی در چرخ عقب کمک میگیرد. به علاوه، سیستم ترمز E-ABS هم به یک موتور برای ترمزهای مقطعی و عدم قفل شدن چرخ در هنگام ترمزگیری اسکوتر برقی شیائومی خرید مجهز شده است. قیمت اسکوتر برقی Mi 1S از 400 یورو شروع میشود و مدل Mi Pro 2 نیز با قیمت 500 یورو در اختیار مشتریان اروپایی قرار میگیرد. این نکته را هم به یاد داشته باشید که سرعت اسکوترهای فروخته شده در آلمان به 20 کیلومتربرساعت محدود شده است و یک فضای اضافی در پشت اسکوتر برای نصب پلاک وجود دارد. شیائومی از یک محصول جذاب برای طرفداران مسابقات فرمول 1 نیز رونمایی خواهد کرد. نسخه اختصاصی اسکوتر Mi Pro 2 تیم فرمول 1 Mercedes AMG-Petronas بهزودی معرفی میشود. اطلاعات مربوط به این اسکوتر در آیندهای نزدیک اعلام خواهد شد.

طراحی این اسکوتر مدرن و مبتنی بر اصول ارگونومی است.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter Essential دارای طراحی بسیار جذاب و مدرن است که قابلیت تا شدن را در دسترس کاربر قرار میدهد. این اسکوتر فقط 12 کیلوگرم وزن دارد و موتور آن حداکثر سرعت 20 کیلومتر بر ساعت را فراهم میکند. سیستم ترمز E-ABS و شارژدهی طولانی مدت باتری از ویژگیهای مثبت این محصول هستند. اسکوتر برقی Mi Electric Scooter Essential شیائومی به گونهای طراحی شده است تا هر کاربری در اکثر گروههای سنی امکان جا به جایی آسان آن را داشته باشد. طراحی این اسکوتر مدرن و مبتنی بر اصول ارگونومی است. اسکوتر برقی جدید شیائومی از قابلیت تا شدن پشتیبانی میکند و بدین ترتیب به راحتی میتوان آن را در صندوق عقب ماشین و یا وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو جا به جا کرد. ابعاد محصول در حالت معمولی 1140 در 1080 میلیمتر است. اسکوتر از قسمت فرمان قابل تا شدن است. با تا کردن اسکوتر ابعاد آن به 490 در 1080 میلیمتر کاهش مییابد.

  1. یک عدد اسکوتر برقی Xiaomi Mi Pro 2
  2. دو چراغ جلو نورافکنی سفید برای دید بهتر در شب
  3. مناسب برای گروه سنی
  4. قطر چرخ 8 اینچ برابر با 20.3 سانتیمتر
  5. ابعاد برابر با 21.5 × 23 × 62 سانتیمتر
  6. دارای بلوتوث و اسپیکر پخش موسیقی
  7. دو چراغ عقب نورافکنی برای ایمنی در شب
  8. فاصله از کف تا سطح زمین: 4.6 سانتی متر

xiaomi scooterانتظار بیشتر از این را داشتید؟ تنها باید کمی رو به جلو متمایل شوید تا ببینید که سنسورهای دستگاه، خواستهی شما را تشخیص داده و با به چرخش درآوردن تایرها، شما را حرکت میدهند. خیر، به هیچ عنوان سخت نیست. نمیتوان گفت شروع به استفاده از ناین بات مینی به سختی شروع دوچرخه سواری برای یک کودک است. کودک برای اینکه یاد بگیرد چگونه دوچرخه سواری کند، نیاز دارد ابتدا با استفاده از پایههای کمکی تمرین داشتهباشد تا بتواند در بازههای کوتاه، تعادل خود را حفظ کند. اما کسی که میخواهد سوار ناین بات مینی شود، نیازی به تمرین و ممارست ندارد و میتواند بلافاصله پس از قرار گرفتن روی اسکوتر، شروع به استفاده از آن کند. نیازی هم نیست که در شرایط جسمی و سنی خاصی قرار داشتهباشید؛ در هر سن و سالی که باشید، میتوانید از این اسکوتر استفاده کنید. حتی کودکان و افراد سالخورده هم قادرند از کاربران ناین بات مینی باشند و به راحتی از آن لذت ببرند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا همراه با راهنمای خرید از محصولات آرایشی، لپ تاپ ، دکوراسیون، تلویزیون و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 114
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 472
  • بازدید ماه : 1,406
  • بازدید سال : 6,506
  • بازدید کلی : 11,482