loading...
تابناک
سامان بازدید : 25 یکشنبه 09 بهمن 1401 نظرات (0)

تحلیل قیمت لپ تاپ در سال گذشته میلادی

  • نکات عمومی خرید لپ تاپ مناسب
  • چه نوع لپ تاپهایی برای مهندسی مناسب هستند؟
  • قابلیت ارتقاؤ حافظه داخلی: دارد
  • گرایش شبکههای کامپیوتری = کد رشتهی سوم
  • آیا قیمت ارائه شده توسط کالاوما مناسب است؟
  • ژانر: مستقل، شبیه سازی
  • ارائه و نمایش اطلاعات در ملاقات های تجاری
  • به دنبال یادگیری مسائل جدید به صورت روزمره بودن

laptopاین افزایش نرخ ارز در تحلیل قیمت لپ تاپ بسیار موثر است و باعث افزایش قیمتها میشود. یکی از اصلی ترین دلایل افزایش قیمت لپ تاپ مخصوصا لپ تاپ گیمینگ در فروشگاه هایی همانند دیجی ۶۳، افزایش قیمت ارز بود. واردات اکثر لپ تاپ ها به کشور، از مبدا تجاری جنوب کشور و کشور های عربی حوزه خلیج فارس همانند دبی و شهر های شارجه و دبی صورت میگیرد. در پایین شما نمودار قیمت دلار و درهم را میبینید. بازار جهانی لپ تاپ در سال ۲۰۲۲ به دلیل افزایش زیرساختهای اینترنتی بهتر، بهویژه در منطقه آسیا و اقیانوسیه و در کشورهایی مانند هند و چین به افزایش تقاضای خرید هدایت شد. این افزایش تقاضا برای خرید لپ تاپ های بیشتر، به رونق بازار کمک میکند. اما افزایش تقاضا برای خرید لپ تاپ های گیمینگ و تولید محتوا توانست فشار بیشتری به قیمتهای بازار وارد کند. این امر به ویژه در کشورهای در حال توسعه مانند هند دیده شد که گیمر ها بازار را تشویق به عرضه محصولات جدید میکند.

  1. کنسول­های بازی XBOX یا PS4
  2. بدنه مقاوم
  3. قابلیت نصب روی ویندوز 7 به بالا
  4. سه ماه آزمایشی رایگان بدون تعهد

laptopدر واقع لپ تاپ ها از نظر سخت افزاری به شدت آسیب پذیر هستند و گاهی امکان تعمیر برخی از قطعات آن وجود ندارد و یا هزینه زیادی به همراه دارد. از این رو بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات نگهداری درست از لپ تاپ است. گاهی اجرای برنامه ها و فرآیندهایی که آنها را مداوم روی پردازنده لپ تاپ اجرا می کنیم، بیشترین مصرف پردازنده را دارند. در این شرایط ممکن است تاچ پد فضای لازم برای اجرای دستورات کاربر را نداشته باشد و در نتیجه با کشیدن انگشت روی تاچ پد، تفاوتی در حرکت نمایه ماوس روی صفحه نمایش ایجاد نشود. در این وضعیت برای حل مشکل کار نکردن تاچ پد لپتاپ ایسوس دستگاه را shut down کنید. با شات دان کردن لپ تاپ بوت خالی می شود و سیستم عامل می تواند مقداری از ظرفیت پردازنده را برای تاچ پد و وظایف محوله به این سخت افزار قیمت لب تاپ دست دوم اختصاص دهد. کثیفی و گرد غبار می تواند از دلایل کار نکردن تاچ پد لپتاپ ایسوس باشد.

این باتریها هوشمند و قابلشارژ هستند.

رده بندی پردازنده های لپتاپ با PC متفاوت است. امروزه سایت هایی هستند که این رده بندی ها را انجام میدهند و آنها را اصلاحا تحت عنوان بنچمارک CPU به کاربرانشان ارائه میدهند. فرضا پیوند بعدی یک بنچمارک CPU لپتاپ است که از نسل 8 تا نسل 12 پردازنده های اینتل و AMD را رده بندی کرده و منتشر کرده است. قدرت هر لپتاپ یا PC با نوع، تعداد هسته، سرعت فرکانس و نسل پردازنده پردازنده ارتباط مستقیم دارد. همچنین معیار های دیگری همانند قابلیت آورکلاک یا لیتوگرافی پردازنده نیز میتوانند در سرعت و قدرت پردازنده تاثیر گذار باشند. باتری بیشتر لپتاپها از نوع لیتیم-یون یا باتری لیتیم پلیمر بود. این باتریها هوشمند و قابلشارژ هستند. باتری لپتاپ ها بسته به تعداد سلول و میزان ظرفیت و از آن طرف بسته به مقدار توان مصرفی پردازنده و کارت گرافیک شارژدهی دارند. در لپتاپها معمولاً اجزای زیر دیده نمیشود: دکمه ریست، درایو فلاپیدیسک، مودم، ارتباط فروسرخ (IrDA)، کارت PC.

لپ تاپ.}

laptopخوشبختانه ابزارهایی مانند لپ تاپ و گوشی هوشمند را میتوان از دید عموم مخفی نگه داشت و از سرقت آنها جلوگیری کرد. البته این ایده در مورد برخی کالاهای دیگر مانند جلوگیری از سرقت کولر گازی یا کنسول بازی PS4 یا پیشگیری از سرقت خودرو چندان کارآمد نیست. نگه داشتن لپ تاپ در کیف مخصوص از این جهت اهمیت دارد که شما با تسلط بیشتری میتوانید آن را کنترل کنید. یک لپتاپ هیچ دستگیره خاصی ندارد و اینکه شما از یک کیف برای نگهداری آن استفاده کنید، راهکار مناسبی است. البته شاید هم بد نباشد که از راهکارهای خلاقانه استفاده کنید و لپ تاپ خود را در یک کوله پشتی نگهداری کنید. در این صورت شاید کمتر سارقی متوجه شود که شما لپ تاپ دارید. اکثر لپتاپ­ها (و بسیاری از لوازم برقی دیگر) محلی برای اتصال قفل­های مخصوص دارند. این پورت­های جهانی که با نام درگاه قفل Kensington شناخته می شوند، وسیله برقی شما را، به وسیله یک کابل فولادی، به محل یا وسیله دیگری متصل می­کنند.

laptopبا این حال ایسوس به عنوان یک شرکت خوشنام و محبوب تایوانی توانسته لپتاپهای خود را با سخت افزارهای قدرتمند روانه بازار کند. نوع طراحی و ساخت لپ تاپ توسط ایسوس به شکلی است که محصولات گیمینگ و ویوو بوک را با کیفیت بالا، بدنه باریک و وزن پایین، مناسب با نیاز افراد تولید می کند. ایسوس سعی کرده با تنوع دادن به محصولات خود برای هر کدام از افراد در مشاغل و زمینه های مختلف، لپ تاپ های با کیفیت را در بازار عرضه کند. به عنوان مثال، اولترابوک های سری ذن بوک گزینه ای ایدهآل برای مدیران کسب و کارها شناخته می شود. علاوه بر این، اگر یک دانشجو یا دانشآموز هستید، توصیه ما به شما خرید ویوو بوک خواهد بود. ایسوس در ارائه لپتاپهای قدرتمند نیز به عنوان یک برند پیشرو سعی کرده محصولات خود را با پردازنده های قدرتمند روانه بازار کند. بررسی مجله های الکترونیکی و نظرات فعالان در زمینه لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی نشان می دهد که در بازه زمانی سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ ایسوس توانسته خود را به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین برند معرفی کند.

laptopپس مطمئن شوید که آهنربای قوی در نزدیکی دستگاه شما قرار ندارد. حتی اگر عجله دارید، مراقب باشید. خشن رفتار کردن با آداپتور یا کابل شارژ در هنگام جدا کردن آن از لپ تاپ می تواند به هر دو طرف آسیب برساند و موجب مشکلات شارژی شود. لازم است که از کاور لپ تاپ یا کیفی بدون لبه های تیز برای حمل آن استفاده کنید. اگر لپ تاپ را در کوله ای به همراه وسائل دیگر حمل میکنید، مکانیزم داخلی آن را به راحتی در معرض خطر قرار میدهید. همه ما میدانیم که نمی توانیم از آب و پارچه برای تمیز کردن صفحه لپ تاپ استفاده کنیم. از پارچه میکروفیبر و تمیز کننده های مخصوص لپ تاپ استفاده کنید و بیش از حد فشار به صفحه نمایش وارد نکنید، چرا که بسیار نازک و آسیب پذیر است. اگر در طول روز از لپ تاپ استفاده نمی کنید، آن را روشن نگه ندارید. کار بی وقفه هارد دیسک را خراب می کند و به سیستم خنک کننده آسیب میزند.

مزاج}

laptopدر شکل زیر هم صفحه بایوس لپ تاپ لنوو رو مشاهده میکنید که می تونید تنظیمات وایرلس ، امنیتی ، نوع بوت و … رو انجام بدید . خب اینم از این ، به همین سادگی مشکل رفتن به بایوس لپ تاپ لنوو حل میشه . مورد داشتیم طرف نمی تونسته بره تو تنظیمات بوت و بایوس ، رفته فروخته لپ تاپشو ! یعنی در همین حد ! راستی دوستان ، پیشنهاد میکنم دوره های انگلیسی علم فردا رو تهیه کنید ، دنیاتون عوض میشه ! خیلی فرقه بین کسی که انگلیسی میدونه و نمیدونه ! لپ تاپ کم کم داره جای دسکتاپ رو میگیره . حالا این اتفاق خوبه یا بده خدا می دونه اما خدا نکنه 1 چیز تو جامعه اپیدمی بشه ، دیگه مردم به هر ضرب و ضوربی که شده میخوان اون حالت اپیدمیک رو حفظ کنن . الان مردم رو دور… همه کاربرایی که لپ تاپ دارن حتما کلید FN رو روی کیبرد لپ تاپ شون دیدن و کاربردش رو می دونن .

لپ تاپ ویژگی ها

laptopفرضا صفحه نمایش لپ تاپی مناسب گیمینگ است که کیفیتش حداقل 1080p باشد، از نرخ رفرش بالاتر از 60Hz پشتیبانی بکند، حداکثر روشنایی اش حداقل بالای 250 نیت باشد. صفحه نمایش های IPS نسبت به صفحه نمایش های TFT زاویه دید بهتر و روشنایی بیشتری دارند. ضمن اینکه کمتر لپ تاپی با صفحه نمایش OLED پیدا میشود اما اگر یک لپ تاپ با صفحه نمایش OLED پیدا کنید قطعا از کنتراست و رنگ های آن شگفت زده خواهید شد! جدای از تراکم پیکسل یا همان رزولوشن، شما باید به نرخ رفرش هم در لپ تاپ های گیمینگ توجه ویژه ای داشته باشید. لپ تاپ هایی که نرخ رفرش بالای 120 هرتز دارند، به شما در بازی هایی که نرخ فریم بالایی نیاز دارید نیز کمک میکنند. نرخ رفرش که با واحد Hz بیان میشود با نرخ فریم کاملا متفاوت است اما مکمل نرخ فریم یک نمایشگر با نرخ رفرش بالاست! شاید شما هم شنیده باشید که لپ تاپ های گیمینگ به ویندوز اورجینالشان زنده هستند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت لپ تاپ i5 لطفا به بازدید از وب سایت ما.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا همراه با راهنمای خرید از محصولات آرایشی، لپ تاپ ، دکوراسیون، تلویزیون و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 114
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 1,364
  • بازدید سال : 6,464
  • بازدید کلی : 11,440